tycker om dig ibland

Vill sova bort en eller två dagar men har ingen jävla tid til någonting nu förutom pluggpluggplugg.
Tre veckor till jullov, kan inte låta bli att längta även fast jag hatar att allting annat ska gå så fruktansvärt snabbt så att man knappast hinner ta åt sig allt. Fyller ju 18 om några månader, har jag verkligen hunnit vara 17 år tillräckligt länge?
Har två inlämingsuppgifter, en kämpar jag med just nu. Ett engelskatal, ska prata om princess Diana. Ska bli lite kul, är dock lite nojig eftersom att jag typ aldrig efterblivet nog haft en engelskaredovisning av något slag. Kommer i alla fall inte ihåg den i sånna fall.
Imorrgon ska jag stanna hemma och arbeta med inlämningsuppgiften. Kötta så att jag kan bli klar och pusta ut!
 
När jag på något sätt har skrivit det jag ska skriva idag ska jag mysa ner mig i sängen och läsa i HP, tycker om de böckerna ♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype