snurunge

Är helt slutkörd.
Min förkylning börjar ta över hela kroppen. Borde typ... ligga i sängen och grina efter mamma men hon är inte hemma så jag väljer istället att placera min feta röv framför datorn istället, lite roligare.
 
Har halvhjärtat försökt att skriva på min inlämningsuppgift om Kinas historia. Det går alltså sådär. Jag orkar verkligen inte haha, men samtidigt finns den där gnagande känslan av att jag vill ha den gjord så att jag kan pusta ut och njuta lite av friheten och att skolan snart är slut.
 
Vill ha lov men ändå inte. Det är så löjligt egentligen, hur en person som man inte ens känner får en att känna sig barnslig och glad och verkligen längta efter att gå till skolan.
Jag älskar den känslan.
Det är inget vidare utvecklat, känslan, men ändå. Är så jävla trött på att vara ensam.
Jag kan inte pussa mina vänner så de duger inte haha.
 
Hejdå.
 
P.S. Vill åka utomlands eller nåt
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype