Barcelona 2013

Hola amigos!
Nu kan jag äntligen säga att jag är hemma på riktigt, vilket känns både bra men lite tråkigt samtidgt. Det är ungefär en och en halv vecka kvar tills skolan börjar och för mig känns det bara som att jag vill göra mer än det jag gjort. Dock har jag haft en supermysig sommar!
Midsommarkvällen/natten, epic.
Bråvalla, slog allt.
Västkusten var apmysigt.
Norrtälje var hur kul som helst.
Falun var mysigt som vanligt, äckligt varmt denna sommar.
Flyttningsdagen var spännande och hur kul som helst.
Barcelona var bäst!
 
Jag vill fortfarande göra meeeer. Nästa år ska jag fixa kneg och sen dra iväg med kompisarna!
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype