När man hoppar från kanten, den den svåraste branten, då är det värt alla sår

Tills att Matilda kommer hit tror jag att jag ska spela Sims 3 och inte göra ett skit.
Är trött, full på thaibuffé och har en vidrig träningsvärk som säger "Is it really worth, you know, going to the toilet?"
Måste hålla i mig i handfatet för att kunna tvinga mig ner i sittandes, sjukgymnastik in my ♥. Taggar sönder eftersom jag ska dit igen kl. 10 på torsdag. Dock tycker jag att den tiden var bra eftersom min sjukgymnast sa att jag antagligen kommer vara rätt ensam om man jämför med igår.
Fick världens pms-utbrott i huvudet på en 45-50 årig kvinna som pratade med vem som än kom nära henne. Hon frågade alltid om hon gjorde fel på övningarna eftersom hon hade så dåligt balanssinne, ville klappa till henne för att hon skulle stänga käften.
 
Aja, senare idag ska jag äta middag med Milla som jag inte träffat sen förra året och sedan ska vi kolla på bio!! har längtat efter att få se just den här filmen eftersom jag har läst boken, det har även hon gjort så vi har rätt så stora förväntningar på den.
 
aushfusajsf, ibland så hatar jag seriöst hur jag bloggar. låter som en 14 årig tjej som inte har någon fritid. whatever.
 
Puss!
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype