let's get lucky

Jamen dåså, då var men helt plötsligt 17 år. !7 år på denna vackra men ändå så fula planet. !7 varma och kalla vårar. Det finns säkert en massa mer som jag har 17 av men whatevvah orkar inte tänla mer än så här.
 
Åh, jag hade en jätterolig födelsedag i skolan!!
Fula bilder på skåpet, lite fina snören och en gulligt töntig text om hur vacker jag är.
Sedan efter nationella provet och en liten bit av samhällskunskaplektionen fick jag några söta presenter.
En jättefin påse med några stenar och en söt blomma i.
Smycken som var hur söta som helst och sedan en tröja som jag önskat mig, hoho! Världens bästa!
 
Tyckte även om pressarna jag fick av mamma,pappa,sofia och mormor!! En Michael Kors-väska, ett presentkort på Åhléns och en hur-mysig-som-helst-morgonrock. Ska fan ha på mig den i skolan någon dag...
Åh är så taggad att få väskan!! Egentligen beställde vi den igår så jag visste att jag skulle få den, lol.
Nästa vecka kommer den typish, taggataggataggaagaagagagagagagg
 
På lördag firar vi mig igen hemma hos papi.
 
hejdå
fags
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype