dance our tears away


 
Jag vet inte riktigt vad jag höll på imorse men alltså, fick ett vab-sms från min mattelärare om att morgonens lektion var inställd + att jag inte hade någon svenskalektion efter eftersom vi har våra muntliga nationella och jag har min redovisning nästa vecka.
Jag satt alltså helt påklädd, skojar inte, skor, jacka och smink vid matbordet och gjorde inte ett skit. Jag och Jasmine bestämde dock att vi skulle mötas på le donkish och käka frulle, eller det var jag som skulle käka eftersom jag bara fick ångest utav att titta in i mitt tomma kylskåp. Wuuuähähähähähähäh.

Är helt Sofia-fri i helgen, ska baka kladdkaka och feta som en jävla pensionär. Förstår inte hur pensionärer orkar hålla sig i form när det finns en massa mat de bara kan sitta och äta och inte ens behöva lyfta på röven under ett helt år. Jag ska äta och resa en massa när jag blir äldre.
 
Puss!
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype