Och sprider ut mig själv i vinden.

Jag har:Möblerat om mitt rum,tänkt fixa mina naglar,legat i sängen,försökt lära mig spela gitarr,legat i soffan med Vilmer,snackat om allt och inget,ätit glass osv osv.Imorgon är det studiedag och jag tänker inte plugga.Badass.
 
Vädret håller men mår konstigt när jag ser att löven högst upp på träden är gula,orangea eller röda.Vet inte om jag mår dåligt eller bra.Går liksom inte att sätta ord på det.
 
Visst är det skönt  att sätta på sig varma stickade tröjor,tända stearinljus,dricka te och bara mysa under en filt när det är höst och regn ute.Men det är just hösten som letar sig in under min hud,sätter sig fast i mina tankar.Mörkret får mig att tänka på långa dagar,allt för lite sömn och mycket plugg.
 
Jag tänker för mycket.
 
Ska titta på serie nu och kväva bekymmer.
 
//TANZILA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype