Jag mår så sjukt bra

Rubriken talar.
Ja, jag mår verkligen skit bra! Fysiskt, psykist och allt det där andra...
Har faktiskt inte mått så här bra på ganska länge känns det som. Visst man är glad vissa dagar men det finns alltid saker som kryper in under huden och gnager på benen fast man försöker skjuta bort det ändå.
 
Just nu mår jag bra. Jag har fått nya vänner som jag trivs så sjukt bra med och jag känner att jag verkligen KAN prata med dem och inte känna att jag blir dömd för den jag är.
Skolan jag går i är hur bra som helst, i alla fall klassen jag är i och det är väl det som spelar roll? Andra personer jag mött har inte varit otrevliga och jag känner att just nu kan inget dåligt hända.
 
I torsdags mådde jag cpbra. Coldplay var oslagbart. Det var så galet fett att jag vill göra om det om och om igen.
Musiken, personerna, fyrverkerierna, konfettin, aaaggh allt. Man måste verkligen ha varit där för att förstå ALLTING.
 
Det enda som var dåligt nu i veckan var att det regnade som faan igår och jag hade på mig ett par mockaballerinor som sög åt sig varenda uns av vattnet runt omkring mina fötter så jag gick runt i stora pölar. Jag tog av mig skorna på vägen hem från bussen, hahaha!
 
Börjar funta på att göra om mitt rum här hemma hos pappa, kanske byta ut syrrans säng och ställa den vid den andra väggen...
 
Jaja, ska sova snart!
 
peace
 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype