en bajskorv eller två

Helgen med mina tjejkompisar från klassen var helt underbar! Vi hade så sjukt roligt, skrattade åt ingenting och bara myste.
Jag, och Jasmine sov över hos Josse, haha vi somnade runt två för att jag tvingade tjejerna att hålla käften efter att de pratat ett bra tag och jag nästan somnat av deras slödderprat i mitt huvud.
Sedan vaknade jag runt halv nio och hade världens slemhosta så jag väckte alla, vi låg och pratade ett tag i sängen och sedan bestämde vi oss för att dra in till stan för att ta en brunch typ...
We fixade oss själva och sedan drog iväg hur trötta som helst in till Hötorget och styrde stegen mot Kungshallarna.
Idag åt jag min sämsta gyros som jag någonsin ätit. Såsen var gjord av tomat, jag vet inte om det finns olika men de jag har ätit i Vällingby och Kista var sååå mycket godare! Men jag åt det mesta för jag var så sjukt hungrig.
Sedam köpte vi godis och drog hemåt. Somnade nästan på Åkeshov-stationen för vi tog tåget som bara gick dit, så jag var tvungen att vänta fem minuter tills nästa tåg.
Mja iaf, det var en sjukt härlig helg!
 
Btw, så var jag i Barkaby Outlet med mor på dagen igår och köpte en ny jacka och ett par stövlar. Kommer fan använda de vaaarje jävka gång det regnar. Inga mer ballerinaskor, hahaha! Dåliga erfarenheter... :(
Näe men är huuur nöjd som helst med jackan! Är så sjukt glad! :D Laddar upp bilder senare.
 
Nu ska jag dra på toa sen ska jag läsa lite och kolla på X-Factor som börjar om en timme.
 
ciao
peace
 
 

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype