easy come easy go

1. Är du singel? ja
2.Är du kär? nej
3.längd? 168
4.röker du? nej
5.fullständigt namn? Gamm Phakaikan Burom Injonglan
6.födelsedag? 16 april 1995
7.vart bor du? Vällingby
8.bästavän? ska jag räkna upp alla? det blir en lång lista
9.vem ringde dig senast? Dilvan
10.vem smsade dig senast? Tanzilan
11.vem kramade du senast? Tanzilan
12.din relation till dina föräldrar? bästavänner
13.hur många länder har du varit i? 7 om inte fler
14.ögonfärg? mörkbrun
15.har du någonsin förlorat en nära vän? nej
16.vem träffade du senast och vart? Tanzilan och Hivron, my place
17.din musiksmak? allt förutom hårdrock
18.vad har du på dig? mjukisbyxor, tröja och bandage
19.vad åt du senast? kexchoklad
20.vad drack du senast? fruktsoda
21.när skrattade du senast och varför? några minuter sen, rolig konversation med några klasskamrater
22.när vaknade du imorse? ca 13.30
23.en du saknar? min far
24.beroende av något? Isåfall vad? sockerberoende
25.ditt humör just nu? glad, alltid glad
26.har du skilda föräldrar? nej
27.hur många syskon har du? en lillasyster
28.någon du vill träffa? Mina killkompisar
29.äckligaste du vet? larver
30.har du någonsin brutit mot lagen? Isåfall hur? jaa ni vill nog inte veta vad jag gjort.. yolo
31.när grät du senast? igår
32.är du nöjd med din kropp? ganska
33.var detta kul? inte direkt
34.vad ska du göra nu? räkna matte
 
God kväll
-Gamm











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype