Dancing in my head.

Hej snuttisar!
Gud vad jag saknar min kamera just nu, jag har absolut ingen aning om vart den är men den måste vara hemma hos mamma eftersom jag hade den där sist. Eller alltså, jag använde den där sist jag var hos henne. Höhö. Hon måste ha gömt den för mig, bajschorv.
Well, this weekend drog jag iväg till le city med mina Wirdi-brudar, haha! Skulle kolla jeans och en tröja till insparken som vi har på onsdag nu i veckan, OPA GANGNAM STYLE.
Ska bli skitkul att dra iväg med brudzen i klassen och bara dansa som galningar, är galet taggad. :D

Jag hittade i alla fall en jättefin svart blus från Salt igår men inga jeans eftersom det var så himla fullt på Cubus där jag skulle kolla.
Men idag drog jag upp till Vällingby med pappa och syrran och letade på JC eftersom de brukar ha bra jeans där, dock inte den här gången så vi drog till Gina Tricot och köpte ett par galet snygga blåa jeans med hög midja vilket jag aldrig brukar ha så jag har på mig dem nu och försöker bli van. Lol...
 
Aja... Ska äta snart!
 
ciao
peace
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype