SCARY

heeeeeeeeeeeeeeeej mina fina
 
jag borde plugga ihjäl mig nu egentligen men jag slutade fett sent och jag och Hiv var hos Haneen för att överraska henne för hon fyller tydligen år idag!! GRATTIS igen!!! Satt och snackade skit som vanligt då och tiden gick fortare än raket som ska upp till månen...
 
Läskigaste skoldagen nååågonsin idag!! Killen som ska mörda mig ringde, kom och sökte upp mig och stod framför mitt klassrum två gånger............. fyfaaaan jag är så jävla rädd!!! får panik hahaha hoppas jag klarar mig några dagar till hehehe för snart är det ju lov!!!
 
omg det ringde på dörren.. trodde att det var han hahahah åh gud jag har blivit galen
fan måste plugga hejdåååå
-Gamm
 
CRAAAZYYYY











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype