Bästa veckan?

Yoooo!:D
 
Så rubriken! Jo! Denna vecka så har jag slutat senast 3 ?!?! (förutom måndag :(..) 3! omege! Och idag så har jag bara mentorstid i 20 minuter och inget annat! Men lite irriterande är det för jag måste åka till skolan för att vara där 20 minuter sedan åka tillbaks...
 
Kul med teater och sånt också såååå jaa bra vecka!:3
 
Idag så ska jag se på Paranormal activity 4 men innan det ska jag hämta ut biljetterna för Twinight som jag ska se den 13e november omgiasfhjeaokjqpalap.
 
Iallafall så rekommenderar jag er alla att se på Paranormal activity 4s trailer för den äger bajs.
 
asså HAHAHHAHA 
 
Det enda negativa nu i veckan är nog att jag redan är paranoid för att inte komma in på någon bra utbildning efter gymnasiet för allt verkar ha så jävla hög intagningspoäng... :( måste nog sluta tänka så mkt innan!?hohoho
 
(ps!shamma om du läser det här så har jag ditt schema!MOHAHHAHA)
 
/bibon











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype