Come on skinny love just last the year

Heejsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Alltså, haha det händer fan iiingenting just nu. Och när det inte händer nånting är det tråkigt att blogga. Jag tycker i alla fall det, för jag kommer inte på något att skriva om.

Aja. Idag hade vi två håltimmar så jag hade bara två lektioner på hela dagen. Var hemma hos Hamburgare med Jossan och tittade på Harry Potter, drack te och käkade knäckemackor. Det var helt ok mysigt. Sedan var vi tvungna att dra tillbaka till skolan i regnet för vi hade språk. Sedan var skoldagen slutt. Intressant eller hur?

Åh, fan alltså, jag förstår inte hur det är roligt för er trogna läsare att läsa (om ni nu verkligen gör det) om vad vi har gjort hela dagarna.

Haha för jag kan vara sån som bara skiter i att läsa vad alla har gjort under hel dag och bara skrolla ner för att kolla på bilder osv.

För är det verkligen så roligt att läsa någons dagbok upp och ner på riktigt ba: Aa idag klockan 3 bajsade jag sedan vid typ fem över 3 kollade jag på tv men det hände inte så mycket så då gick jag ut oså lalalalalalal

MMMHHH I LOOVEE IT!

Fan, har ont i huvudet och så måste jag fixa den feta klädhögen i mitt rum. Hey I just love my life even more now. Fuck yeah.

xoxo
Hanna


HAHAHA, känslan när nån ska kolla ens dator eller mobil...











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype