PROMDRESS

tjaa alla gladaa!!! :D
Jag är superdupertuberluper glad just nu! Har köpt en balklänning äntligen.. moahahaha kan inte sluta le!!
tyvärr får ni inte se den förrän på baldagen hahaha synd för er ;)

Kom hem precis från stan med familjen och nu ska vi åka vidare till Väsby på en 40års dag :)
Bloggar när jag kommer hem! ha det bäst!

~Gamm


Melissa    •     •   http://onedirectionernovell.blogg.se/

Sv: Aww snäll du är! Hahah :D Glömde godkänna kommentaren, trodde att jag redan gjort det ): Jag fyller 14 snart så du måste isåfall vara 16? o: & Jag lär nog starta en ny novell efter denna! & Får se om huvudrollerna! hehe (=

Kraam på dig♥ & Taack så mkt<3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype