it's fun to be a student. just hard to study

Hello människor!

åh gud vad glad jag blev när jag såg att det inte skulle snöa imorn! över 18+ grader var det ju idag! Önskar att det kunde vara så hela tiden fram till vinter nu! Åhhh Jag hade shorts på mig idag! untan strumpbyxor! första gången på året... skit varmt :D

Klockan börjar blir mycket nu. Har prov på fredag, kan inte ett skit.. hehehehe måste nog börja plugga nu. orkar inte men man får tänka att det är sommarlov om några veckor. kämpa till döds nu! GO GAMM!

Vi hörs alla människor här på jorden! jag kanske druknar i böckerna.. vem vet.
~Gamm



nämen tjaa snygging!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype