i'm waiting for the boy that would do anything to be my everthing!

Tjena mittbena!
Ingen vidare dag idag. Regn regn regn och ännu mer regn! usch! Skoldagen var tråkig och jag var hur trött som helst! Jag sov på dubbelmatte lektionerna. hehehe

Planerna för imorgon är inställda. Vi ska nog hitta på något kul ändå! Det är ju fredag hallååå?!?!
Vad ska ni coolingar göra imorn?! Det kommer dock regna lite så det blir väl något inomhus?

Tanz var inte i skolan idag. Var fan är hon?! Jag har ingen aning om vilken tid hon kommer vara hemma. Hon sa 10e. Hon kommer nog sms på dirren när hon landar! Hoppas man få se hennes solbrända ansikte imorn! Saknaden är enorm!

Hatar att skriva långa inlägg så det får räcka nu! Ha det bäst!♥
~Gamm
jag idag. don't need make up to cover up.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype