I will follow you until you love me

Tjatjtajtajtjajtjtjatj
Äntligen är det helg så tänker slänga in ett inlägg! Whoop!
Vaknade runt elva idag, drog upp och gick rakt in till köket, tittade i kylskåpet och kände att jag kunde äta lite senare. Nu har klockan snart halv ett och jag har fortfarande inte ätit något.
Hmm, fast jag börjar bli rätt så hungrig så jag ska nog äta något snart haha. :D
Hade sista nationella i tisdags, känns grymt skönt att allt är över. Nu är det bara resultaten som jag ska få se... hehe.
Well, idag ska jag få min födelsedagsmiddag, hoho! Vi ska grilla och allting, ska bli sjukt mysigt. Sen ska vi kolla film hela natten hemma hos Hamburgare och ah.. typ det. HOMO.
Aja ska draaaaaa!! OCH ÄTA
xoxo
Hanna













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype