Havanna Mamma

Tjenis Penis....... ihihihuhuhihihuhi bus.

Den här dagen var grymt soft! I vanliga fall brukar tisdag vara min värsta dag för jag har de mest tråkigaste ämnena i början av dagen. Matte, NO och Teknik.

Men eftersom det var så himlans varmt ute kunde jag åtminstone njuta av det! Alla rasterna spenderade vi utomhus. Älskar verkligen vädret just nu! Tur att jag hade shorts på mig idag också.. hehe skulle svettats som en gris annars. Nöff.

Något jag såg nyss:
HELT JÄVLA OSEXIGT... när killars hår flyger konstigt när de går eller springer. Ahahahaha, vadfan är det här? Eller alltså... När killars hår som är SLICKAT flyger... Det ser bara stört ut. Jag skulle inte vilja ha mitt hår så. Ton med vax osv.

Imorgon har vi temadag... SEXSEXSEX. Om någon vill ha kondomer kan ni köpa av mig för 10kr.... bahahahahah!

Aja, har inte laddat upp bilderna från helgen så får väl ta't o göra det snart. :)

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype