Drama is a bitch

Hmmm... ingen har riktigt berättat vad vi skulle göra igår så jag får väl dra igenom allting en gång för er så att ni förstår vad vi snackar om, eller i alla fall vad Gamm snackar om för jag och Tanz är galet sega haha... :/

I alla fulla fall, vi hade spontanplanerat att vi skulle dra till Kanaan (ett bad) och grilla där med killkompisar osv.

Killarna hade kommit lite tidigare så de hade paxat en klippa så vi var glada att vi slapp sitta bland massor med folk.
Vi drog snabbt dit, skaffade på några sköna skavsår osv.

Vi grillade, kastade grön bajs på varandra, lyssnade på skön musik, hade sten- och kottkastning, spelade på grässtrån och massa annat.

Två ickevänner blev vänner igen, vilket gjorde mig så sjukt glad!

Även jag fick reda på sanningar denna kväll och det gjorde så att jag drog hem runt halv nio- nio. Pallade inte stanna kvar. Mådde så sjukt kasst, inte bara över det utan att jag också håller på att bli sjuk.

Amanda följde med mig hem, vi snackade om allt och inget. Hon är bra att snacka med, hon är lite som min psykolog ibland haha!

Sedan kom jag hem, sliten och trött. Tittadade lite på tv med far och syrran. Sedan drog jag mig mot sängen för mitt huvud klarade inte av att vara uppe.

Nu idag tänker jag inte göra ett skit. Ska ligga och dega inne på rummet och vila, titta på Gossip Girl och bara vara.

Kanske slänger in ett litet inlägg senare.

xoxo
Hanna



om någon har biljetter till Jay-Z och Kaney West kan ni gärna skänka dem till mig så gör ni nog min dag lite bättre. puss♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype