BACK TO REALITY.


Sand mellan tårna.Skrikande barn.Glass som smälter efter 3,5 sekunder.Saltvattnet som svider.
Sand i bikinin.Solbrända kroppar och Solen som ett löfte man litat på varje dag.Veckan gick fort i Mallorca,
trots ledigheten har jag saknat mitt fosterland.Direkt efter att jag stigit av planet kände jag den välkända doften av asfallt och regn.Det kändes bra.Bra när jag kom hem kl 1 på morgonen och drack svenskt vatten ur kran.
Och ännu bättre när man träffade sina bästa vänner.Tänk vad glada de alla kan göra mig.
Är satglad och helvettes trött.

Nu är jag äntligen tillbaka men ska hem till far på söndag så kan tyvärr inte lova ut mycket uppdatering från mig!

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype