And we can do something out of nothing

Oi oi bitches

Mitt deppmode är över för idag.
Typ sprang till tåget från skolan. Pratade med Linnea samtidigt. Hon var redan vid parken. Hade bra plats och allt...
Sedan när jag är vid rådmansgatan ringer hon och säger att de gått... Ville skratta och gråta samtidigt. Stress och förväntningar helt i onödan. Skulle varit så kul att se dem igen och få träffa LillNea samtidigt.

Aja som jag sa till Tanz: Life goes on.
Det ska jag också göra, ska tänka på allt bra och att jag säkert kommer se dem någon annan gång. Vafan, tänker inte dö på torsdag direkt...

NP imorgon i matte, snälla låt mig vara dödssjuk i en timme eller så så att jag slipper dra min stora häck till skolan. Jag måste plugga franska i hela mitt liv sedan för att få vg på provet. HATAR FRANSKAPROV. I alla fall att plugga till dem, ren jävla tortyr är vad jag kallar det.

Ät bajs

xoxo
Hanna

 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype