you're amazing

Jamen tjenare tjenare..

Är helt ensam på bloggen eftersom fulingarna har stuckit till Åland nu över helgen med deras klass. Vi i våran klass är så fattiga, haha!
Pallante blogga igår, var så trött när jag kom hem från skolan. Behövde få smälta att jag inte skulle ha några prov på typ tre månader. Så galet skönt!

Senare på kvällen igår drog vi iväg till pappas kompis som han känt ett ganska långt tag och som jag inte träffat sen jag var två men i alla fulla fall, det var kul! Vi åt grillat och satt ute och pratade. Deras hund var hur söt som helst också, haha! :D

Har ingen jävla skrivmotivation heeeeeeeeeehhhhhhhhh. Är trött och seg...

På måndag är det bal som ni kanske vet eller inte vet. Vill bara säga det. Nu vet ni.

bajs

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype