the rain is gone

yoyo!
 
Som de andra har berättat så har vi chillat galet i stan. Vi åt yoghurtglass, gått runt i några affärer, sprang runt i regnet, kollat på folk (snyggingar & icke-snyggingar & läskiga & aaa ni vet), tackade nej till fruktsäljare i Sergels torg på ett inte så trevligt sätt (det var Hanna, modig tjej), kollat på bio och skrattade massor.
 
Jag har suttit och kollat på Pretty little liars hela kvällen och det har jag gjort i tre kvällar nu. Nu är jag klart med första säsongen och är på jakt efter den andra. Så spännande!
 
Ska fundera lite vad jag ska göra nu. see you later, alligaters!
~Gamm
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype