små grodorna, små grodorna

Hej svejs!
 
Klockan är halv ett och idag sätter mamma sovgränsen vid kl 1 för vi ska vakna tidigt imorn. Om vi inte gör det så tar hon våran pengarna för denna månad. Jag tänker inte riskera att förlora mina pengar därför att det är svårt att leva utan pengar på sommaren så nu drar jag till sängen!
 
Vi ska ju inte till landet men vi ska ändå fira med Thomas kompisar och det börjar med silllunchen vid tolv imorn... jag tror jag ska ta och smaka sill imorn.. aaaah vad läskigt!
Sen blir det ju firande runt midsommarstången i närheten.. kulig!
 
Men godnatt på er! och GLAD MIDSOMMAR♥
~Gamm
 
jag igår
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype