nananananananananaaaa batman

yo people!
Nu har vi fått den nya blogg.se! Lite komplicerad tycker jag.. jaja kommer säkert vänja mig snart.
Nu är det ljust ute, och nu borde jag egentligen ligga i sängen och snarkar men nej! Nu sitter jag här, hungrig och kissnödig och lyssnar på musik och bloggar. 
 
Måste upp ganska tidigt imorn, ska ta sprutan mot livmoderhalscanser. Länge sen jag vaccinerade mig, ah vad läskigt men ändå kul! hahahahaha
Imorn åker Hivron iväg till Götet. Jag lovar att nån gång ska jag komma förbi och hälsa på henne i Tanumborg! kommer sakna henne som satan i gatan!
 
Nu ska jag gå kissa och sedan sleepa. höhö peace!
~Gamm
 
juuuust nu.. gnatt
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype