I'm in love (with me)

Yo brothers!
 
Har fått klagomål om att jag inte uppdaterar på bloggen så nu ska jag köra så att det rycker!! ;)
 
Gårdagen var hur trevlig som helst, traditionellt var det också. Dagen började med silllunchen (sill var inte särkilt gott nää), sen tog vi en promenad till midsommarstången och dansa lite små grodorna och spela på chokladhjul osv. och påvägen hem plockade vi lite blommor. När vi kom tillbaks bakade vi en jordgubbstårta och några timmar efter det blev det grillning och middag. Sjukt gott! Vi kom hem vid 2 och jag somnade direkt! Bilderna kommer :D
 
Idag har varit en sovdag! Gick upp kl 13 och åt sen gick jag och la mig igen några timmar efter det och vaknade kl 20. Shit, hur kan man ens sova så länge? Missade bullkalaset med Mir och Wallberg men det kan vi ta nån annan gång! hehehe sorry tjejer, är man lat så är man höhöhö
 
äh, ska ta och ladda upp bilderna nu. cya later alligater
~Gamm
 
midsommarleendet











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype