jag heter tydligen Gamma, fint namn ;)

hej!
Förvånar mig verkligen inte varför min vän Tanzila Mir fick mvg i svenska. hon gillar att läsa och hennes underbara texter som får en att tänka på saker och undrar.. hur fan kom hon på det här? aja du har blivit min förebild kompis!
 
Jag kände mig som en skit dålig kompis när jag läste början av Hivrons aka Bibons inlägg.. eller jag kanske ÄR en dålig kompis.. jag är iaf dåligt på att ta kontakt med vänner.. usch vad hemsk jag är!
Hivron, vad du än säger så finns du alltid i mitt hjärta! saknar dig! UCSH GAAAY men på riktigt!
 
Här om dagen när jag inte hade något att göra mitt i natten så kollade jag upp den enklaste vägen att åka till Norra real (där jag förhopningsvi kommer in) och hur lång tid det kommer att ta att åka från orten. Sen kollade jag upp hur lång tid det kommer att ta för mig att gå till två gymnasium.. pålmans och franska skolan! 10 min till fot att gå till båda ställen. får ta och håller tåtummarna så att vi alla kommer in då tjejer. men min skola ligger i mitten av era så det är nog ni som får komma till mig! moahaha och Hannapanna får åka en bit emn det får hon lida för att träffa oss! 
 
aja saknar alla mina vänner som satan. tur att man ska träffa Tanz och Hann imorn. Resten får nog vänta. 
sova är nog ett bra idé för imorn får jag inte sova bort hela dagen. cya later alligaters
-Gamma is my new namn
 
we have 8 eyes on you











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype