ingen jävel som bloggar när man har kommit hem förutom jag då...

Tjenis Penis, the mother of the blog here.
 
Det är som att Gamm och Tanzila tar semester bara för att jag är hemma nu. De slutar blogga helt tvärt och tror att jag ska fylla upp deras tomhet. Nej fan heller om jag ska vara så tvungen att sparka upp foten i röven på dem för att de ska blogga igen göra jag det!
 
Till er som förväntade er lite mer liksom LONDON-bilder kommer de lite senare och de är inte så många eftersom det är bilder från iPhonen. Don't expect so much...
 
Aja drog iväg till Ådalen med Tanz. Vi åt bullar, bönor och drack cola. Pratade en jävla massa också.
 
Aja här får ni en skön video när vi har två bullar i munnen och snackar lite!
 
xoxo
Hanna
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype