HAR ALDRIG KÄNT MIG SÅ SLUTEN UTAV ATT VARA FRI.

Det har inte gått en dag utan att jag varit ensam.Det är så det ska vara och det är så jag vill ha det.
Åkt massor av longboard och snackat med Gamm de senaste dagarna och nu känner jag lov känslan ända
in under naglarna.Idag åkte vi till stan,käka glass.Åkte till Odenplan för att få en aning om vart mitt gymnasuim Påhlmans ligger,då fick jag även träffa några lärare som visade oss runt där.Det var ett riktigt mysigt
gymnasium!Sedan åkte vi till Rålis,solade och lyssnade på musik.Har inget planerat imorgon så bara att höra
av er ifall någon vill hitta på något!:D
 
Ska fira midsommar med Hanna men har ingen aning om vad vi ska göra förnågot.Nu ska jag bara deppa över att jag saknar min mobil:((Har lämnat in den på lagning och det funkar inte så bra med en gammal Sony:/
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype