elo ma pipol.aj äm mizz frans.

omajgawd hej tjejerw. jag chillar i tanumborg och har fest varje dag woho!(not hehohi).
vill lägga upp fantastiska låtar jag har upptäckt men det funkar inte! suuuuuuck.
aja idag har jag tvättisch och chillat by the beach och tittat på lite jersey shore och blivit bff med rn busschaufför i gstad.hahahha. ooooch så kan man ju nt glömma....
 
OMAAAJGAAAAWWWDDDDDD AAAHH JAGKOM IN PÅ FRANSKA SKOLAN FAAACKTARDS!!!SAAAAAAAAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAJAHAHAHHA. så tyvärr homies när jag kommer tillbaks och börjar leka med er igen för ingen med hiv leka...gråtgråt.....anyways så ska jag alltid prata svenska med fransk cool dialekt.ni kmr bli så irriterade gumwor!  aja .ps det började regna för ngn sekund sen och jag tänkte liksom whaddap sacre bleu!!!
 
aja måste bara säga att jag sacknar hannas fina näsa och gamms fina öga och shammas fina snor och haneens fina smajl. så godbaj mina älsklisch.jag ska chilla vidare med febern som är going on och gråta mig till sömns i denna stund utan ett bröst att ta på...eller möjligtvis en asiat att slå...eller en galning att dsnsa fult med...eller en sötis att ha cp skämt med.fast än hon nt läser denna blogg T.T. om hon gör det vill jag säga stt jag kmr knacka på hi nines dörr direkt när js e home o äta hennes chili.
 
men homies...ps hanna du mste lära mig coola grejer på le franska! godbajs omies.
 
/bibon











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype