21 Jump Street motherfuckers

Hello bitchez.
 
Kvällen hemma hos Linnea var hur kul som helst, det var så skönt att komma tillbaka till det gamla och vanliga haha även fast om jag inte har varit hemma henne på mer än fyra år. Jag har kännt denna tjej sen jag var tre år. Helt galet faktiskt. Men ja, vi hade kul! En annan gammal klasskompis Ellen var där också.
 
Vi skrattade åt gamla minnen och tittade på 21 Jump Street vilket var en helt galet rolig film, vi skrattade så galet mycket åt karaktärerna i filmen och ah allt som hände. Helt sjukt bra film som är galet värd att se! :D
 
Imorgon smäller det... Imorgon får vi veta vilket gymnasium det blir. Är galet spänd för vill veeeerkligen veta vart jag kommer in. Hoppas sjukt mycket på att jag kommer in på Blackan... hHEheHeHEHEHhE
 
Jaja ska titta på Teen Wolf nu, huvuvdpersonen är galet snygg. Grr hahahaha
 
 
puss
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype