Siktade mot molnen,hamnade i sanningen.

Tillbaka från en vecka i Falun.Det var mysigt men måste säga att stockholm är allt!Så fort jag steg ut ur
bilen kände jag doften av assfalt och så fort jag kom hem drack jag två glas vatten.Stockholms vatten är
godast!
 
Nu har jag sorterat kläder.Ska tvätta själv.Vi får väll se hur det slutar!
Imorgon ska jag träffa Max och Gamm.Har inte träffat han på ganska länge så det blir kul!
Sen på söndag tar jag Joel och Gamm bussen till Vilmers landställe!
 
Saknar Hana mycket också,kunde leka med henne idag men ville inte spy,mår lite illa efter bilresan:(
 
Just nu sitter jag halvnaken på golvet,vet inte varför men fryser så ska ta på mig kläder och gå ner till tvättstugan.
 
Ha en fin kväll!♥
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype