Om vingarna bär

Helt sjukt väder idag, svettades galet mycket eftersom jag hade tagit på mig ett par svarta tajta brallor för jag trodde det var lite mulet ute men sedan när familjen drog iväg till Täby för att kolla en loppis visade det sig vara lite varmare än vad jag hade trott. Jag dog bokstavligen. Men jag lever nu i alla fall.
 
Packade en fet väska hemma hos pappa med bara kläder. Ska inte vara hemma på två veckor såatteh, det behövdes. Haha! :D Ska faktiskt bli galet skönt att få åka iväg från Stockholm ut till skogen ett tag. Norrtälje kan vara hur chill som helst, man väljet ju såklart vad man vill göra. Sola på bryggan eller åka vattenskidor, whatever.
Har åkt vattenskidor en gång, klarade av att stå upp i kanske 30 sek sen kraschade jag ner i vattnet. Man måste vara så jävla rak i ryggen och armarna ska vara raka också hahaha galet mycket att hålla på.
 
Weeeeell, ska städa rummet och sedan laga mat!
 
puss
Hanna


Traderare    •     •   http://traderare.blogg.se

Hej Fina! kika in min blogg och fynda massor! tror inte du kommer ångra dig;) Ha en bra dag










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype