Man måste dö några gånger innan man kan leva

hejhopp!
 
Lördagen gick ganska snabbt. Jag sov halva dagen och gjorde inget speciellt. standard! haha jodå, jag har tvättat alldeles själv idag. Men det var skönt det med höhö :)
 
Imorn ska vi till Thomas mamma och fira hennes födelsedag. Det betyder att jag måste vakna tidigt, nooooo! Så jag måste nog lägga mig snart men först ska vi beställa hem mitt nya abonemang whop whooop! Är så himla trött på den här gamla tröga mobilen!
 
En vecka klar tills vi åker till landet JAAAAA! hihi bye♥
-Gamm
 
Finnen är hemma nu! saknat honom, det var länge sen någon mobbade min svenska.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype