i'll be back, so don't try to follow me

 
Just nu känner jag mig säker, jag känner mig bekväm där jag är och varm innuti mig själv.
Det finns en viss säkerhet hemma hos pappa, jag vet inte hur jag ska förklara det men jag känner mig alltid beskyddad hemma. Jag kan vara mig själv även när andra är här, jag bor ju trots allt här.
 
Nu när jag går in på bloggen ibland för att kolla om någon har slängt in ett litet inlägg blir jag lite varm i kroppen också eftersom jag knappast känner igen den, men kommer sedan på att det är jag som fixat till den och är hur nöjd som helst. Det ser ut som någon annas blogg!
 
Jag måste dricka någonting... Huvudet är helt stört, ugh.
 
Planet går vid 9 imorgon så taxin kommer och hämtar oss halv sju troligen...
 
Hoppas att ni har det så skönt medan jag är borta, kanske slänger in ett inlägg eller så!
 
Hanna


yuna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

Snyggt inlägg.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype