I want to live, not just survive.

tjena mittbena!
 
åhhh vad jag älskar livet just nu! Bara roligheter hela dagen och natten. Träffar mina saknade vänner och bara skrattar. Idag var det Grönan och jag skrattade hur mycket som helst! De här kommande dagarna måste vi hitta på något kul för Tanzi åker till Falun på fredag. 
 
Sov ju hos Tanzi igår. Jag har inte sovit så mycket alls de här senaste dagarna. Men vafan, det är sommar och det är nu man ska leva livet. Vi vaknade kl 9 och drog ner till badet och tog en morgondopp. Vi tänkte ta en kvällsdopp också efter Grönan men det blev tyvärr inget. Dagen var ändå perfa tycker jag :D
 
Nu tittar jag på en thaiserie som jag har längtat efter så länge. Imorn ska jag sova ut ordentligt, höhöhö. oj klockan är ganska mycket nu men jag ska kolla lite till innan sängdags.
Hejdådå♥
~Gamm
 
 
De andra bilder kommer snart :D











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype