Hur kan du förstå något, om du aldrig haft det?

 
Packar ner allting som är nödvändig... Trosor, Bh:ar, tröjor, byxor, äääää, hörlurar, böcker, kamera, plattång, smink, smell-good-things (som syrran kallar det), skor och ett jävla bra humör.
 
Jag antar att kameran kommer vara brutalt fullpackad med bilder från USA så var lite taggade i alla fall på några schyssta bilder.
 
Det känns som att jag ska åka imorgon när jag snackar om att jag packar ner allting men vi åker trots allt på måndag, vilken tid har jag ingen aning om för det har jag glömt. Höhö ;)
 
Har inte ätit något kom jag på, well vi får se om jag hittar något. Borde göra ett matinlägg snart, hehe. Döda mig inte efter att jag lagt upp det senare, snälla... Jag älskar bara mat så himla mycket, ni förstår inte hur mycket.
 
 
Hanna


Anonym    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

men oj va coolt du bloggara med bilden först o text sen jätte fyndigt o snyggt!

yuna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

det var jag som skrev den försa kommentaren:)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype