folk borde vara glada över sitt

 
På något sätt ska det faktiskt bli riktigt skönt att dra ifrån Sverige och alla kompisar, iväg till ett helt okänt ställe som man hört alldeles för mycket bra saker om. Sol, värme, palmer, stränder, killar, solbrändhet, glädje, perfektion, mat?
Jag längtar till allting ända ut i fingertopparna på att få sätta mig i flygplanssätet där jag även ska vara placerad i 8 timmar också. Men vadfasen, är inte det lite värt ändå? Jag ska ju för fasiken få uppleva New York och nästan hela Kalifornien. Vilken jävla upplevelse, åh asfgaufdoögk.
 
Veckan med Tanzila var hur kul som helst, så kul att jag är helt slut i vän-huvudet så jag vill bara sova bort hela världen. Inget dåligt dock, jag är bara en människa som behöver ensamhet ibland. Nu känns ganska bra eftersom jag ska spendera två veckor med tre familjemedlemmar som är helt ok jobbiga ibland. Softish.
 
Några bilder kommer nog upp lite senare mån tro.
 
Hanna


Yuna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

nämen vaad snyyggt inlägg?!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype