ta en kopp kaffe och dra en cigg

Näst sista veckan i skolan, har grov mensvärk och har en väska full med feta böcker som jag ska läsa nu i helgen.
Brommalivet rullar på, allt är som vanligt, killen man letar efter i korridoren ser en i ögonen, kompisarna man gillar finns alltid där för en, lärarna är till fullt ut rubbade och jag dricker varm choklad varje dag när jag kommer hem.
 
Det är dags att bli tjock på riktigt, jag kommer att äta mig så fet att maten trycks ut ur naveln medan jag rullar runt på golvet som en liten skalbagge.
Men det är lungans, allt är som vanligt.
 
Imorgon är det Lucia, ska dricka glögg och äta pepparkakor med mina väninnor i skolan. Mingla lite med folk jag inte känner i skolan och vara lite falskt glad. Le och nicka var det väl?
 
Lol, det kändes lite estet att skriva rubriken, helt neutral i ansiktet och petar upp glasögonen på näsan. Halsduken sitter fint den också. Sån där som inte har ett slut.
 
Men nej, nu ska jag ta bort mitt skeva nagellack och sätta på ett nytt och fint. + att jag måste äta också, shit är hungrig ju...
 
peace
ciao
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype