ska inte berätta allting, bara lite.

Äntligen kan jag andas ut och sova på riktigt.
Jag älskar att sova, seriöst. Det är så himla skönt haha!
 
Igår hade vi en mysig julavslutning, låtgissning med Staffan och en massa gotti-fika, sedan en liten tråkig show i aulan och därefter fick vi dra hem.
 
Jag, Josse, Michael, Olof och Jonathan drog in till stan för att handla våra sista julklappsinköp och sedan äta. Vi planerade först att dra förbi Pizza Hut men det var fullt så vi gick till någon mongolisk restaurang på Drottninggatan med god thaibuffé och äcklig sushibuffé.
Hade matkoma hela vägen hem till Vällingby.
 
Träffade på pappa och Jenny, drog sedan upp med Pappa till Vällingby för att äta middag med mamma och Sofia och sedan kolla på The Hobbit som var hur bra som helst! Rekommenderas till folk som är nördar haha...
 
Nu ska jag göra ett matinlägg och sedan kanske gå till ICA och köpa en massa gott.
 
ciao
peace
 
Jag och söt-Alva
Jag, söt-Becca och söt-Alva
Jag och maestro Olof
Pappa innan filmen började, galet nöjd med sin Gandalf-dricka hahahahah!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype