ibland får du mig att tycka om mig själv

 
Idag lekte hela gänget scharader med lillkusinen. Jag sa till mamma att hon skulle vara en bajskorv, hon va en usel bajskorv. Haha, jag har inte kommit ur kiss&bajs-åldern än.
Sorry boys, klarar ni inte av mitt bajs-snack kan ni dra till någon annan mogen brud.
Nej jag skojar.
 
Imorgon åker vi hem till Stockholm, usch vad jag saknar att vara hemma och träffa alla fula kompisar jag har.
 
Btw så har jag inte gått ut särskilt mycket med detta på bloggen, men alltså Jenny pappas flickvän är gravid och fick värkar idag vilket betyder att min lillasyster kommer ut snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart.
Jävlar vad spännande det ska bli att få ett till syskon!!
 
Nej nu ska jag gå på toa och sen äta något till kvällsfika.
 
puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype