YOU♥

Halloj!
En till chill dag! åhh bästa veckan hittils! Slutade tidigt så kom hem och sleepade lite. Sen gick jag och handlade med mamma och köpa min longboard! åhh vad kul det kommer bli! Ska ta en åktur med vännerna på fredag! och kanske imorn beroende på vädret!

Efter jag köpte min longboard var jag med Marina och Sussi. De åt mat och jag åt glass. Vi satt och snackade om allt möjligt i nästan två timmar. Sen började det regna. buu! men det var mycket trevligt!

Just nu funderar jag på om jag ska duscha nu och ha lockigt hår idag eller duscha imorn och ha rakt hår.. hmm svårt! ska funderar lite till, vi får se hur det blir.. :)
Men ni får sova så gott och drömma sött inatt för det kommer jag att göra! puss♥
~Gamm
jag idag











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype