Tjo på er som måste plugga!

Jag tycker synd om er, mina vänner, som har prov och måste läsa och plugga och allt medan jag ligger i sängen hela dagen och sover och äter och kollar på film och jaaa.
Men om jag måste välja så pluggar jag hellre än att vara sjuk och ha ont! Det är sjukt jobbigt!
Åhh vill komma tillbaks till skolan. saknar kompizarna och alla raster! Är så himla trött på det här!
bläää aja godnatt på er som ska gå i skolan imorn. nu ska jag leta efter en film. puss♥
ps. varför kan man inte se statistiken? blogg.se suger jööö!
~Gamm

Tumblr_ls9f9dzm5h1qc4uvwo1_400_large
älskar 2an!

Tumblr_l5ch5dxqj11qag73jo1_500_large











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype