i'd fight for you if i knew you wanted me to win.

Drog på en snabbvisit till Tanz och hennes småbröder som hon var barnvakt åt idag.
Drack té och snackade skit om varandras utomlandsresor och killproblem som vanligt. 
Kom hem med en kasse med kläder och var på gott humör trots det skitiga vädret. 
Precis som Tanz försöker jag omfamna det så kallade höstvädret trots att jag har en garderob som till största del just nu består utav sommarkläder. Otroligt deprimerande. Jag fick lite panik när jag kom på att jag inte hade någon varm jacka hemma hos pappa just nu, utan att alla var undanstoppade hemma hos mamma. 
Man vet att man ligger lite risigt till när man kommer hem från en solsemester till ett regnigt Sverige och så har man bara köpt klänningar och linnen. What to do...
 
Relativt nöjd med designen trots att den kanske är enkel och ganska lik vår gamla men vafan. Det är skönt att få lite omväxling någon gång i livet haha. Tanz blev i alla fall pepp på att blogga så det är ju skönt. Större delen av gänget är alltså bloggredo. Det är bara Gamm som återstår. Jag får kämpa mig svettig tills hon orkar skriva något.
 
Ska hoppa ner i sängen snart för har inget bättre för mig. Kommer få alldeles för mycket sömn nu de här dagarna när jag kommer inse att jag praktiskt taget är arbetslös. Jaja...
 
puss
 
 
''
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype