Barcelona 2015

Drog som sagt till Barcelona och hey baby vad kul jag hade. 
För att vara min första resa utan "vuxet sällskap" gick det otroligt bra och supersmidigt.
Lägenheten var liten och obekväm till en början eftersom att fem tjejer med mycket kläder och skor skulle dela på ett rum med två dubbelsängar. Men trots omständigheterna lyckades vi uppskatta det mer och mer för varje dag som gick.
Sköna utgångar, fyllehicka, förning i BH för att det var så varmt, brända fötter av den varma sanden, budget-middag i princip varje dag, poolparty, tequila på hela plånboken, en sprucken mobilskärm (inte min dock hehe), borttappad flygbiljett osvosv. En av de bättre och minnesfulla resor jag varit på. Tack tjejer!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype