Veckan i bilder

Sitter på jobbet och chill-mensar. Har en relativt skön mensvärk just nu som går upp och ner. Verkar som att hjärnan har svårt att bestämma sig för om jag verkligen tagit en Ipren eller inte. 
Killen som fyller år diggar reggaemusik så de blastar weed-musik i högtalarna hahahah.

Kvällsprommis med fulungen för några dagar sedan. Gosi.
Hängde hemma hos Tanzila ett tag och gottade mig med känslan att allt mitt plugg var klart medan de andra behövde plugga. 
Drog till Philip seeen och sov däär. Myspys.
<3333 bara massa snapbilder
gullisarna hahahhaha

Drog på bästa Jessie J med becca och jass
Firade kompisSofias födelsedag och grillade goootttt


Drog sedan hem till Philip och träffade mina tards till kompisar hahaha

Puss













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype