längtan is fo' real

Är på något sätt inne i en sommarfeeling just nu. Låg ute på balkongen i en kvart i bikini innan mamma schasade bort mig och tvingade ut mig på en prommis med Love, men alltså VÄDRET. Dock har en massa fulmoln börjat rulla in över Alvik men det ska vara fint väder i några dagar nu och jag är supertaggad.
Gick igenom min mors facebook-album och hittade en del härliga sommarbilder från förrförra sommaren och blev alldeles nostalgisk. Vill dra till Västkusten med detsamma, ett av de bästa ställena i Sverige under sommaren. Så fint!!
Vill vara brun och kunna springa runt med bara ben utan att ha ångest för att se ut som en snögubbe. Just nu är jag blek som bara den och blir bara deprimerad när jag försöker sola på balkongen hahahah.
 
I onsdags kväll drog jag, Gamm och Philip hem till Carlito för lite tacomys och mys över huvud taget. Sov över där och drog till skolan direkt igår. Mådde bajs för att min mage var helt knasig under morgonen och resten av dagen. Hade nationella i franska men var tvungen att springa ut utan att ha gjort klart hela provet för min mage höll på att sprängas. Tvingade mamma att hämta mig hahaha...
 
Oh well, idag mår jag mycket bättre och ska snart sätta igång med det sista som är kvar i skolan. taggatagga!
 
Imorgon ska jag på 50-årsfest och är faktiskt lite taggad för det kommer vara bra väder och det kommer antagligen bli asgooooooooood mat för de vi ska till är matgudar enligt mig HAHA. 
 
Hoppas att ni har haft en skaplig vecka so far!
 
puss!
 
I Falun när vi satt och mumsade på bästa lunchen; våfflor med Ben and Jerry's. Just då kommer våra kompisar som just då ska tömma mormors brunn så att det börjar stinka råskit över hela stället hahahah! Bästa tajmingen. <333
Halvskev bild från Västkusten när jag var där med mamma och Sofia på en av de bättre Sverige-resorna. Vill tillbaka nuuuu. Glajjorna på sne hahahah...











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype