ere here party

Mitt i lyckan kommer olyckan. Men den gick över snabbt som tur var.
Hade en dålig dag igår kan man väl säga.
 
Trött som satan, får jag reda på, efter en psykologilektion som jag för första gången inte ville vara på, att nästa lektion är inställd vilket betydde att den håltimmen jag hade i två timmar innan den lektionen var onödig och att jag egentligen inte behövde vara i skolan.
MEN jag stannade kvar en stund med några andra i klassen och pluggade lite och käkade lunch sen drog jag hem till mamsen.
 
Där vilade jag ut mig eftersom att jag inte kunde somna under natten vilket resultereade till min trötthet som jag under hela den tiden jag var vaken under dagen försökte ignorera.
När jag gick därifrån mådde jag skitskitskit, för att jag hade tagit min hostmedicin som gör att hela min kropp blir som en geléklump med hög hjärtklappning.
 
Hämtar Tova i regnet, ingen av oss är särskilt nöjda men vi myser hemma.'
Går och lägger mig när pappa och Jenny kommer hem. Sover ett tag. Går upp och spyr. Spyr ner hela toalettgolvet hahahahah alltså skrattar när jag tänker på det för tyckte så himla synd om pappa som var tvungen att torka upp allt. Nej usch fy. Och det enda jag kunde tänka på var: dra ut skiten för jag ska gå på skivan. ALDRIG i livet att jag missar den.
So here I am dagen efter och mår bra. Tova har haft kräksjukan hela förra veckan så antog att det var det men mår bra nu. Har lite ont i magen men vågar inte käka något även fast det känns som att jag vill äta en massa. Oh well...
 
Imorgon är alltså skivan och jag måste åka in till stan för att köpa ett par benvärmare. Skulle gjort det idag men naj. 
Antar att jag är tillbaka i skolan imorgon för har bara en lektion klockan tio sen slutar jag.
 
Hoppas att ni hade en bättre måndag än mig..
 
puusss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype