A Sky full of stars

 
 
 
 
 
 
Kan inte beskriva med ord hur den här låten får varje kroppsdel att få gåshud. Håret reser sig och jag får nästan tårar i ögonen. Mitt nästa mål är att se den här låten live. Jag är så taggad. Så fort Coldplays turnelista är uppe slår jag en pling till mina vänner och köper biljetter, Och om dom inte spelar i Sverige åker jag fan till Berlin eller Spanien bara för att höra den här låten live av Chris. Den här låten har betytt mycket för mig. Jag får så många härliga minnen. Det bästa är när man står på dansgolvet i klubben eller någon sunkig hemmafest och den här låten sätts på och man är sådär lagom packad, blundar och sjunger rätt ut med händerna i luften och känner varje ton i hjärtslagen! ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype